OK Hrana, ki pomaga pri učenju :: StudioFACA Forum

Hrana, ki pomaga pri učenju


Hrana, ki pomaga pri učenju

OdgovorNapisal/-a faca5 » 25.11.2006 01:22:54

Hrana, ki pomaga pri učenju

tportal, četrtek 23.11.2006 09:34:00.
[IMG alt="Hrana, ki pomaga pri učenju" src="http://dne.enaa.com/upload/nuts00.jpg" align=left border="0"] Je pred vami naporno študijsko obdobje, z ogromnimi kupi gradiva ali izpit, na katerem se morate še posebej izkazati? Svojim možganom lahkopomagate bolje pomniti s pravo prehrano. Če vam v kritičnih trenutkih odpoveduje koncentracija ali čutite, kot da so vaši možgani zamrznili, so spodnji nasveti kot nalašč za vas; namenjeni temu, da izkoristite potencial svojih možganov do maksimuma. Če kombinirate pravo prehrano z zmernim gibanjem in dovolj dolgim spancem, bodo vaši možgani v polnem teku.

Ribe
Vsem je znano, da so ribe zelo zdrave in da jih večina ljudi ne je dovolj pogosto. V ribah, predvsem sardelah, lososih, lokardah in tunah, se nahaja velika količina omega 3 maščobnih kislin, ki povečujejo sposobnost pomnjenja in učenja.

Soja
Sojino mleko in drugi izdelki iz soje so izvrsten vir proteinov in pomagajo pri verbalnem in neverbalnem pomnjenju in boljši mentalni prilagodljivosti.

Zelenjava in gobe
En sam cvet brokolija ima v sebi več vitamina C kot dva jabolka. Ima tudi antioksidantno delovanje, zaradi katerega povezave v naših možganih delujejo hitreje. Podoben vpliv ima tudi rdeča paprika. Gobe vsebujejo ogromno nijacina, ki ohranja »svežino« naših možganov.

Jajca
Možgani so sestavljeni predvsem iz določenih vrst maščob, zato jih je treba oskrbovati z »dobrimi maščobami«, ki jih naše telo ne more proizvesti samo, zato jo konzumiramo s hrano. Jajca so odličen vir omega 3 maščobnih kislin.

Semena in oreški
Vsako seme in orešek vsebuje visok odstotek hranljivih stvari in energije in imajo visoko koncentracijo esencialnih oljnih kislin. Namesto vrečke čipsa med pavzo raje prigriznite kombinacijo suhega sadja in oreškov.

Čaji in zelišča
Še posebej črni čaj in zeleni čaj pomagajo razstrupljati telo, saj pospešuejo razpad kemikalij. Pozitivno delujejo tudi rožmarin, ginko biloba, ...

Voda
70% možganov sestavlja voda, zato je voda nepogrešljiva za boljše pomnjenje. Če so možgani »dehidrirani« delujejo počasneje. Za bistrejše misli imejte pri sebi vedno stekleničko navadne vode. Pomembno je, da poiščete tudi hrano, ki je dober vir vitamina B, B1, B2, beta-kaortena in cinka.

V tem napornem obdobju pa se morate vsekakor izgibati živalskim maščobam: maslo, margarina, mastno meso, mastni siri, mleko in alkoholu. Taka hrana zmanjšuje dotok krvi v možgane in škoduje funkcijam učenja in pomnjenja.
[center][IMG alt=Oreški src="http://dne.enaa.com/upload/nuts1.jpg" border="0"]
Oreški[/center]
[center][IMG alt="Okusna zelenjava" src="http://dne.enaa.com/upload/vegetables.jpg" border=1 border="0"]
Okusna zelenjava[/center]KP
[P]
Povezava:
Hrana, ki pomaga pri učenju (enaa)

StudioFACA Portal
Uporabniški avatar
faca5
 
Prispevkov: 26153
Pridružen: 03.07.2003 09:18:02
Kraj: Slovenija

Hrana, ki pomaga pri učenju

OdgovorNapisal/-a Puma XD » 08.09.2007 11:34:22

[img border="0" src="smileys/smiley1.gif" border="0"] Nekaj sem že vedel o tem ampak ne toliko.
Vedno se,da kaj novega navčit.[img border="0" src="smileys/smiley1.gif" border="0"]

Uporabniški avatar
Puma XD
 
Prispevkov: 7585
Pridružen: 13.08.2007 07:20:37
Kraj: Nova Gorica


Vrni se na Izobraževanje

cron