StudioFACA Podnapisi

Več kot 88.000 brezplačnih podnapisov

Podnapisi :: Naked (Mike Leigh, 1993)

DOWNLOAD Podnapisi za film Naked (Mike Leigh, 1993) v jeziku angleščina. Datoteka velikosti 46.660 bitov v zip obliki.

Jezik: Angleščina Angleščina

Št. downloadov: 3

Objavil: faca5
Datum: 26.06.2008

Predpogled podnapisov

Naked - Mike Leigh 1993.EN.srt

1
00:00:40,760 --> 00:00:42,320
I'm gonna tell my Bernard of you!!

2
00:00:42,880 --> 00:00:44,280
You fuckin' dead!

3
00:01:21,360 --> 00:01:24,520
Oi! Come back 'ere, you!

4
00:01:25,400 --> 00:01:26,480
Ronnie !

5
00:01:27,200 --> 00:01:29,840
Geroff that couch and come out 'ere!

6
00:03:57,160 --> 00:03:59,840
Oh, shit!
Sorry, I didn't see you there.

7
00:04:01,160 --> 00:04:02,200
Do you live 'ere?

8
00:04:02,400 --> 00:04:04,400
Yeah, I do unfortunately.

9
00:04:04,880 --> 00:04:06,400
Do you know Louise Clancy ?

10
00:04:06,600 --> 00:04:08,400
Yeah. Are you friend of hers?

11
00:04:08,680 --> 00:04:09,800
Know where she is?

12
00:04:10,200 --> 00:04:11,400
She's at work

13
00:04:13,000 --> 00:04:14,320
What time does she get back?

14
00:04:14,480 --> 00:04:16,400
Dunno. About seven or something

15
00:04:16,600 --> 00:04:17,920
Fuckin' hell !

16
00:04:22,760 --> 00:04:24,360
D'you wanna come in for a cuppa tea?

17
00:04:2





Sorodni podnapisi

Ostali podnapisi









(.zip)






Izdelava spletne trgovine